TRANSPORTOR TANCURI - 33.540 DFAS (6X6)

Sarcina utila : 65.0 (t)

Autotractor cu semitrailer destinat transportului de autovehicule cu roţi sau şenilate cu o greutate maximă de 65 t pe drumuri amenajate. Poate asigura încărcarea/descărcarea cu ajutorul a 2 trolii de 20 tone. Foloseşte un autoşasiu 6 x 6 permanent cuplat, roţi simple faţă, duble spate. Cabină pentru 2 persoane cu sistem de iluminare camuflat, cu interfaţă pneumatică şi electrică. Funcţionează cu combustibil NATO. Semiremorca are 7 axe directoare şi 2 rampe mobile în spate.

PERFORMANTE
Viteza maxima: 100.0 (Km/h)
Rampa longitudinala: 15.0 (%)
Rampa transversala: 10.0 (%)
Model: 24.0 (m)
Unghi atac: 20.0 (�)
Unghi de degajare: 45.0 (�)
Interval temperaturi: -33…52 (�C)

DIMENSIUNI SI MASE
Masa totala admisa: 105000.0 (kg)
Lungime totala: 8300.0 (mm)
Latime totala: 2500.0 (mm)
Inaltime totala incarcat (neincarcat): 3450.0 (mm)
Garda la sol fata (spate): 330.0 (mm)

SUPRASTRUCTURA
    Semiremorca poate fi remorcată de autotractor civil echipat cu şa de cuplare de 2” pe drumuri amenajate şi mai puţin amenajate cu 30% din încărcătură • Troliu dublu SEPSON (forţa de tragere de 2x20 t, cablu cu lungimea de 50 m) • Semiremorcă tip BROSHUIS cu podea joasă, cu 7 axe directoare, pentru o încărcătură maximă de 65 t (pentru echipamente militare) Autotractorul poate remorca orice altă remorcă din această familie: cisternă apă 20000 l, cisternă combustibil 20000 l, semiremorcă frigorifică de 73 mc.

ECHIPARE

MOTOR

Tip: Tip: MAN D 2676 LF - Diesel, 4 timpi, 6 cilindri în linie, supraalimentat, răcit cu lichid.
Cilindree: 10518.0 (l)
Putere nominala: 540 CP/ 1900 rpm
Cuplu maxim: 2500 Nm / 1000 – 1400 rpm
Nivel de poluare: EURO5
 

TRANSMISIE

Cutie de viteze: Tip: ALLISON 4000 SP, automată cu 7+1 trepte de viteză, priză de putere CHELSEA.
Convertizor de cuplu: Tip: ALLISON TC 561
Cutie de distributie: Tip: STEYR VG 2000 cu 2 rapoarte de transmitere, diferenţial blocabil
Axa fata: Tip: PF 7 directoare, motoare
Punte spate: Tip: tandem PT 13 + PS 13, motoare, cu diferenţial blocabil

CABINA
    Tip: FGL, metalică, mare, cu 2 locuri, cu scaun şofer şi însoţitor-scaune reglabile cu suspensie mecano‑hidraulică şi 2 cuşete de dormit rabatere cu cilindru hidraulic, oglinzi retrovizoare cl. II, IV şi V, instalaţie de încălzire şi ventilaţie, aer condiţonat

ROTI

Pneuri: 315/80R22.5, profil mixt simple faţă şi duble spate
 

FRANARE

Sistem de franare: Integral pneumatică, cu 2 circuite independente faţă/spate, asistată ABS şi EVB

TROLIU

SEPSON, hidraulic, 2x20 t forţa maximă, 50 m lungimea maximă cablu

SA

Optiuni: 3,5” JOST cu mobilitate mare.Posibilitate de adaptare facilă pentru pivot 2''



Romania, Brasov - 500419, str. Poienelor nr. 5
Departament Vanzari
Departament Tehnic