STAŢIE METEO - 22.400 DFAEG (6X6)

Sarcina utila : (t)

Autospecială meteo militară, 6x6 permanent cuplat, montaj roţi simple faţă spate, capacitate mare de progresiune în teren accidentat, proiectată pentru artilerie şi suport logistic. Poate transporta 3+1 persoane în cabină. Este echipat cu sistem de iluminare camuflat şi interfaţă electrică şi pneumatică NATO. Funcţionează cu combustibil NATO F34, F54. Adâncime vad (mm) : 1000. Puterea specifica ( CP / t ) : 18. Înălţimea banchetei (mm) : 500. Masa remorcabilă - şosea (kg) 10 000 , - teren accidentat (kg) 8 000. Iluminare camuflata, priza de pornire exterioara,si priza remorca - standard NATO.

PERFORMANTE
Viteza maxima: 90 (Km/h)
Rampa longitudinala: 25 (%)
Rampa transversala: 15 (%)
Model: 23.6 (m)
Unghi atac: 30 (�)
Unghi de degajare: 30 (�)
Interval temperaturi: -33…52 (�C)

DIMENSIUNI SI MASE
Masa totala admisa: 17,500 (kg)
Masa utila (inclusiv personal): 7000 (kg)
Lungime totala: 8895 (mm)
Latime totala: 2500 (mm)
Inaltime totala incarcat (neincarcat): 3100 (mm)
Garda la sol fata (spate): 400 (mm)

SUPRASTRUCTURA
    Container staţie meteo : Limită altitudine - 40 km ; Intervalul de măsurare - 24 m ; Standard Meteo - STANAG 4061/4082 şi Meteo 11 ; Sondă radio - radiotheodolite şi antenă LORAN C ; Plan de receptie orizontal RT 360 ; Plan de receptie vertical RT - 0-90 ; Receptie LORAN C - omnidirecţional ; Recepţie max. - 160 km ; Precizie de măsurare : - viteza vântului - 1 m/s fără radiotheodolite ; - viteza vântului - 0,5 m/s cu radiotheodolite ; - temperatura aerului - 0,2 între – 90ºC …+60ºC ; - presiunea aerului - 0,5 mbar între: 1060 – 3 mbar. Intervalul max. între măsurători - 24 m.

ECHIPARE

MOTOR

Tip: Tip : MAN D 2066 LF - Diesel, 4 timpi, 6 cilindri în linie, intercooling, răcit cu lichid.
Cilindree: 10,518 l (l)
Putere nominala: 294 kW ( 400 CP )/ 1900 rpm
Cuplu maxim: 1900 Nm /1000 – 1400 rpm
Nivel de poluare: EURO 5
Optiuni: EURO 3
 

TRANSMISIE

Ambreiaj: Tip : F & S - MFZ 430, monodisc, uscat,
Cutie de viteze: Tip: ZF 16S 2230, mecanică sincronizată cu 16+2 trepte de viteză.
Convertizor de cuplu: Opțional cutie Allison
Cutie de distributie: Tip : ZF VG 2000 cu 2 rapoarte de transmitere, cu diferenţial blocabil .
Axa fata: Tip : RABA, 783-27, directoare, motoare.
Punte spate: Tip : tandem RABA, 784-26 & 784-76, motoare, cu diferenţial blocabil .

CABINA
    Tip : MGL, metalică, medie,rabatabila cu 2 uşi şi 4 locuri, oglinzi retrovizoare, instalaţie de încălzire şi ventilaţie Echipament special.
    Optional – FNL - militarizata

ROTI

Pneuri: 14 R20 profil ON-OFF ; - simple în faţă şi spate ; - sistem umflare din mers (CTIS) . 14 R20 profil ON-OFF ; - simple în faţă şi spate ; - sistem umflare din mers (CTIS) .
 

FRANARE

Sistem de franare: Integral pneumatică, cu 2 circuite independente faţă/spate, asistată ABS şi EVB.

TROLIU

SEPSON, hidraulic, 10 forţa maximă, 50 m lungimea maximă cablu, ieşire spre faţă şi spate



Romania, Brasov - 500419, str. Poienelor nr. 5
Departament Vanzari
Departament Tehnic